אכילה בררנית ו"הפרעת אכילה בילדים" (PFD), הופכות ארוחה לאתגר בבתים רבים. ילדים, מאובחנים ב-PFD מסיבות כמו רגישות חושית, טראומה, פחד, התפתחות מוטורית לקויה והיעדר הנאה מאכילה. מחקרים מראים ש-25% מהילדים מושפעים מבעיות אלה, דבר היוצר שינוי בצריכה מאוזנת של מזון בריא, העלול להוביל להשלכות בריאותיות פיזיות ונפשיות לילד וגם לשיבוש הדינמיקה המשפחתית עם מתח לארוחות ופגיעה באיכות החיים של ההורים.מתוך הכרה בחשיבות הטיפול המקצועי, דוגמת גישת SOS - Sequential Oral Sensory ואחרות, עיצבתי את NoomNoom, משחק ההופך את שיטות הטיפול המקובלות לחוויה מרגשת ואינטראקטיבית, ע"פ עקרונות הגיימיפיקציה, המתאימה לקצב הילדים ב"עידן המודרני".המשחק, מבוסס טכנולוגיות זיהוי תמונה, חיישנים שונים, ועלילה מעניינת בתלת מימד, מדמה הרפתקה ב"מעבדת המזון בחלל", הכוללת אתגרים חינוכיים, הקשורים באוכל האמיתי שעל המשטח החכם. האתגרים משקפים חקירת מרקמים, צבעים, טעמים ועוד. הרמות במשחק, מייצגות חוויות אכילה, החושפות בהדרגה למגוון רחב של קטגוריות מזון, בהתאם לשיטות המקצועיות המקובלות, לגילאים שונים ולקצב ההתקדמות. הצלחה מתוגמלת ע"פ עקרונות הגיימיפיקציה - ניקוד, פריטים לעיצוב ושידרוג הדמות, אנימציות וצלילים, מה שהופך את החקירה לחוויה ולא למשימה מרתיעה. בזמן המשחק, בסביבה תומכת, הילדים מנסים מזונות חדשים או כאלה הסולדים מהם, דבר שמביא לירידה בהתנגדותם אליהם לאחר התמדה. המשחק, אינו לשימוש במהלך הארוחות, אלא כזמן איכות משפחתי, דבר המוריד לחץ מפעולת האכילה עצמה.