השאיפה לפעול למען תיקון ושיפור החברה והסביבה בה אנו חיים היא צורך אנושי. בחרנו להיענות לאתגר שמציבה שאיפה זו. יצרנו גוף עבודות המבקש להגביר את המודעות הציבורית לאג׳נדות חשובות בעינינו, אותן היינו רוצים לקדם. לאחר שערכנו מחקר מקיף ומעמיק, שבסופו בחרנו מספר סוגיות חברתיות בהן ביקשנו להתמקד, יצרנו קשר עם מספר תנועות וגופים הפועלים ללא מטרות רווח, והתנדבנו ליצור עבורם סרטוני הסברה וקריאה לפעולה. ניסינו ליצור תסריט ושפה חזותית מתאימה, שיציגו ביעילות ובבהירות את המסר המבוקש עבור כל סוגיה, בעודנו מביאים בחשבון את אופי הפעולה, המאבקים והמטרות האופייניים לכל תנועה ותנועה.

בשנים האחרונות מהווה הפורמט ה״פייסבוקי״ רכיב מהותי ואינטגרלי בתכנון ובהוצאה לפועל של מאבקים חברתיים, במיוחד לאחר המחאה החברתית הגדולה של קיץ 2011 . במסגרת אותה מחאה נפתחו עשרות עמודי פייסבוק שהוקדשו לאג׳נדות חברתיות, והן יצרו יחד מעין רשת חברתית-אקטיביסטית. הסרטונים שיצרנו מוכוונים לפלטפורמה זו, והם התפרסמו בעמודי הפייסבוק של התנועות החברתיות השונות. אסטרטגית הפעולה שנקטנו מנסה להתמודד בין היתר גם עם הבעיה הנפוצה שזכתה לכינוי ״אקטיביזם-מקלדת״: איננו מסתפקים ב״לייק״ או בשיתוף, אלא קוראים בסרטונים לפעולה ישירה, בין אם באמצעות תמיכה והצטרפות לתנועות השונות, ובין אם באמצעות חתימה על עצומות ולקיחת חלק פעיל במאבקים ספציפיים.