מפגש סיום סמינר מחקר בלימודי התואר השני בחוג להפרעות בתקשורת
כנס הצגת פוסטרים
להלן רשימת הפוסטרים אשר יציגו הסטודנטים בכנס
- השפעת שפת הגן (ערבית או עברית) על מיומנויות בשפה הערבית של ילדים ממשפחות ערביות:
הסטודנט המציג: אמיר או זראקי | מנחת הסמינר: ד"ר עתליה חי וייס. - יכולות שפתיות בערבית של ילדי גן בני שלוש הגדלים בישראל (ירושלים ורהט)- השוואה בין ילדים שהיו לפני גיל שלוש במסגרת מעון לבין אילו שלא היו: הסטודנטים המציגים: סיהאם אבו זיאד והאלא סלמאן | מנחת הסמינר: ד"ר עתליה חי וייס.
- מאפייניהם של קשיי השליפה בילדי גן - השוואה בין ילדים עם הפרעת שפה התפתחותית לילדים עם התפתחות טיפוסית: הסטודנטית המציגה: מיטל בורנשטיין | מנחת הסמינר: ד"ר עתליה חי וייס.
- למידה סטטיסטית באופנות אודיטורית וויזואלית אצל חד- ודו-לשוניים: הסטודנטית המציגה: אנבל בנסון | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
- דירוג המורכבות הפונולוגית בהפקות ילדים דוברי ערבית: הסטודנטית המציגה: אסמא גנאים | מנחת הסמינר: ד"ר אביבית בן דוד.
- קשיי שליפה לקסיקאלית בילדי גן דו-לשוניים: דו-לשוניות טיפוסית או הפרעת שפה? : הסטודנטיות המציגות: מיכל הוטרר ושושי ליזרוק | מנחת הסמינר: ד"ר עתליה חי וייס.
- לקות שפתית נלוות להתפתחות פונולוגית א-טיפוסית והשפעתה על התפתחות האוריינות בתאומות זהות עם מוגבלות שכלית התפתחותית: מחקר אורך: הסטודנטית המציגה: רחל ויסמן | מנחת הסמינר: ד"ר אריאלה נחמני.
- פיתוח כלי אבחוני מבוסס תרחיש לבדיקת יכולות הנרטיב בילדי גן גילאי שלוש-ארבע:הסטודנטיות המציגות: שירה טל וגלית כהן | מנחת הסמינר: ד"ר ג'ודי קופרסמיט.
- למידה סטטיסטית ויכולות קריאה וכתיבה מוקדמות בעברית: הסטודנטית המציגה: דבורה ליכטנשטיין | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
- התנהגויות מעין קריאה בקרב ילדים דו-לשוניים דוברי רוסית ועברית ממשפחות חרדיות: הסטודנטת המציגה: שיינא לקומצב | מנחת הסמינר: ד"ר אנה סנדבנק
- מאפייני דיבור מופנה תינוקות (IDS) בדיאדת אם - תינוק: השוואה בין תינוקות עם חירשות לתינוקות עם שמיעה תקינה: הסטודנטית המציגה: פיונה מרגליות | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
- הבדלים בין אימהות חרדיות וחילוניות בידע, באמונות ובציפיות הוריות לגבי התפתחות שפה ותקשורת של תינוקות: הסטודנטית המציגה: לאה נחמה סוליז | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
- הערכת יכולת פונולוגית בהפקותיהם של ילדים בגילי ;66-3;2 שנים דוברי עברית, באמצעות מדדי מורכבות פונולוגית: הסטודנט המציג: סער רביד | מנחת הסמינר: ד"ר אביבית בן דוד.
- התפתחות היכולת הנרטיבית במיקוד על לקסיקון ותחביר – השוואה בין שתי שיטות ניתוח: הסטודנטית המציגה: חנה פולק | מנחת הסמינר: ד"ר ג'ודי קופרסמיט.
- היכולות הנרטיביות של מבוגרים דו -לשוניים נוירוטיפיקלים ביחס למבוגרים חד-לשוניים נוירוטיפיקלים: הסטודנטית המציגה: מיה פלק | מנחת הסמינר: ד"ר אביבה לרמן.
- הקשר בין כישורים שפתיים לכישורים חברתיים בקרב בני נוער עם התפתחות טיפוסית ובני נוער עם לקות למידה: סטודנטים מציגים: גברילה רחל וקופלד גרינפלד | מנחת הסמינר: ד"ר ג'ודי קופרסמיט.
- מאפייני התוכן בדיאדת אם-תינוק: הסטודנטית המציגה: לירז שבתאי | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
- הקשר בין גיל ניתוח חך שסוע לבעיות בדיבור האופייניות במקרים של חך שסוע: הסטודנטית המציגה: מור שורקאי | מנחת הסמינר: ד"ר אריאלה נחמני.
- מדידת יכולות תקשורת תפקודית על ידי שימוש בשאלון ה-(Communicative Effectiveness Index (CETI באנשים עם אפזיה: סטודנטית המציגה: הודיה שרמן | מנחת הסמינר: ד"ר אביבה לרמן.
- How is it for you to teach bilinguals? Understanding the attitudes, pedagogical strategies and challenges faced by educators of emergent bilinguals in kindergartens and schools: הסטודנטית המציגה: תמי בורק | מנחת הסמינר: ד"ר ג'ודי קופרסמיט.