תחומי אחריות ומטלות עיקריות:
מתן שירות ומידע לקהל המטופלים ולסטודנטים.
מענה טלפוני לפניות המטופלים.
קביעת תורים ותזכורות, קבלת קהל המטופלים,
טיפול בתשלומים/התחייבויות - גביית התשלומים/קבלת התחייבות וטיפול כולל במזומן/שיקים/קבלות/התחייבויות.
ניהול מלאי הציוד המתכלה במרפאה, ביצוע הזמנות רכש בהתאם לאישור מנהל המרפאה/קליניקה.
מעקב אחר תקינות הציוד הקיים.
הפקת דוח מעקב טיפולים למנהל מרפאה/קליניקה.
פתיחת/סגירת תיקי מטופלים ותיוק.
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה חובה
ידע ביישומי מחשב.
ידע ב – SAP - יתרון
דיוק ויכולת ירידה לפרטים. אמינות, זריזות ושירותיות
עברית – רמה גבוהה
היקף משרה – 20 שעות שבועיות (ימים א,ב,ד,ה בין השעות 8:00-13:00 )
כפיפות ארגונית – מנהלת המרפאות
תחילת עבודה מיידית
התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד
פניות בצירוף קו"ח יש להגיש ליהודית קסלסי במייל – yehuditka@hadassah.ac.il