סטודנטים מהחוג לתקשורת צילומית צילמו את תמונות לוח השנה של חברת ג'ויה, נסטלה. הפרויקט המשותף עם חברת ג'ויה ממשיך את מסורת שיתוף הפעולה בין המחלקה לתקשורת צילומית במכללה אקדמית הדסה בהנחיית המרצה יורם רשף, החיבור בין העולם הפרסומי מסחרי ועולם האקדמיה יוצר הפרייה ייחודית המאפשרת לעולם האקדמיה לחוות שיתוף פעולה עם גורם מסחרי שנהנה מהייחודיות המתפרצת של עולם הסטודנטים בו אין הגבלות לבדיקת גבולות הדמיון והיצירתיות.
לצפייה בלוח השנה של ג'ויה

 

 

הסטודנטים מספרים:
שני הלוי – צילומי התסרוקות, הארטיק והכפית (עמודים 1-4)
הפרימדונות כפי שאני רואה אותן הן תוצר של שילוב בין אופנה ואוכל. המפגש בין הגלידות לבין תסרוקות השיער המשוגעות מגיע מהצורך להעביר מסר של ייחודיות, אציליות, חדשניות וקלאסיות. כל התכונות הללו הינן תכונות של גלידת ג'ויה עליה עבדתי בקמפיין זה הצילומים ניחנים מצד אחד במינימליסטיות ומצד שני מלאים בצבע וירידה לפרטים הכי הכי קטנים בסטיילינג, בדוגמניות ובצילום. בפרויקט ניסיתי לדייק במידה הכי גבוהה ולהעביר תחושה של חושניות ועוצמה של בחורות חזקות וטעמים רכים שנמסים בפה. עבדתי עם מעצבי שיער ומאפרים שונים ואילו הסטיילינג, הצילום והפוסט פרודקשן הם פרי תכנוני ויצירתי.

קירה קלצקי – צילומי הקינוחים (עמודים 5-8)
הרעיון לסדרה הגיע אחרי שעשיתי מחקר קטן על הצורניות והצבעוניות של הגלידה והאופן בו אני תופסת אותה.
כיוון שצילום אוכל הוא נושא שמאד מדבר אליי החלטתי ליצור צילומי קינוחים מפתים שמזכירים את הגלידות במרכיביהם וצבעוניותם. לצד כל קינוח מופיע מקל גלידה המדמה כפית עם הלוגו של ג'ויה מוטבע עליו, כדי לחזק את המשחק הוויזואלי בין האלמנטים ורוצה לומר קינוח=גלידת גו'יה.

נעה רביב – צילומי הנוסטלגיה (עמודים 9-12)
את צילומי הפרסומת לגלידות ג׳ויה החלטתי להציג באווירה נוסטלגית. זוג ״צברים״, חלוצים, יפים, צעירים ובריאים. בחרתי בדימויים, אתוסים הקשורים לחיי כבת מושב בעמק יזרעאל. הצילומים נעשו בשדה, עם סמלים תקופתיים למשל העגלה, ארגז החלב, הכלים החקלאיים והביגוד הקצר. רציתי ליצור קשר בין עבודת האדמה, המקום הטבעי לאיכות הגלידה. השילוב בין גבר אישה גלידה רומזים על רומנטיקה, משיכה מינית. זוג צעיר ותוסס ביום קיץ חם, המתפנק על גלידה בהפסקה בזמן העבודה. נוסטלגיה כחוויה רומנטית ואיכותית.