אליעז גבאי, מנכ"ל חברת Yvel מותג תכשיטי יוקרה בין-לאומי, נפגש עם מאות סטודנטים במכללה על מנת לספר להם על המסלול שעשה מהלימודים האקדמאים עד לתפקידו הנוכחי כמנכ"ל בחברה גדולה שהוקמה לפני 30 שנה, מעסיקה 120 עובדים, מייצרת ומייצאת תכשיטים לכ-600 חנויות יוקרה ברחבי העולם, בעיקר בארה"ב.

במסגרת המפגש ענה גבאי לשאלות הסטודנטים ואף התייחס לשוק התכשיטים בתוך עולם האינטרנט והדיגיטאל: "תחום התכשיטים הוא פחות תחום של אינטרנט, כיוון שהמוצרים שלנו הם מוצרי חוויה. אתה חייב להעביר חוויה מסוימת, שמספרת סיפור. קשה לקנות מוצר שלנו שיכול לעלות 30 אלף דולר - באינטרנט. האינטרנט משמש אותנו יותר כערוץ לשיווק, יצירת תדמית ויחסי ציבור, פחות למכירות".

מתוך כנס: פגוש את המנכל עם אליעז גבאי

גבאי הרחיב אודות אסטרטגית הצמיחה לטווח ארוך: "אחד הדברים שאנחנו מאמינים בהם זה הון עצמי. אנחנו יודעים לבוא ולהשקיע את ההון שלנו בדברים שיהיו בעסק שלנו. זה אומר שעכשיו אנחנו לא נתחיל לפתוח חנויות עם הלוואות מהבנק – לא יקרה, אין אצלנו דברים כאלה. אנחנו חברה שבונה הכל לאט ובזהירות רק על הון עצמי כי אנחנו רואים את הבנייה במשך עשרות שנים. לא בעבודה של כמה שנים בודדות על מנת לעשות אקזיט".

המפגש של גבאי יחד עם הסטודנטים היה הראשון מבין סדרת המפגשים שהושקו במכללה תחת הכותרת "פגוש את המנכ"ל". לדברי רו"ח זיו כהן, ראש המסלול ללימודי חשבונאות במכללה, מטרת המפגשים היא לשמוע מהבכירים גם על החברה שאותה הם מנהלים וגם לקבל זווית אנושית מהם על המסלול שעשו מהלימודים ועד לתפקידם הנוכחי.

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה: "סדרת המפגשים החדשה שהושקה היא נדבך נוסף בקשר הרציף והעמוק שהמכללה מקיימת עם התעשייה, המשק והמגזר הציבורי, מתוך מטרה להעניק לסטודנטים שלנו את מכלול הכלים המקצועיים והאקדמיים שיסללו להם את הדרך לשוק העבודה".

לקריאת כתבה שפורסמה בכל העיר ב5.8.16