ד"ר ליאור נעמתי שניידר וד"ר עדיה מאירוביץ בכנסד"ר ליאור נעמתי שניידר וד"ר עדיה מאירוביץ מהחוג לניהול ארגוני שירות השתתפו לאחרונה בכנס EDUlearn 11th annual International Conference on Education and New Learning Technologies שנערך בפלמה דה מיורקה, ספרד.

בכנס הציגו ד"ר נעמתי שניידר וד"ר מאירוביץ את הקורס ומתודולוגיית הלימוד של למידה מונחית סטודנט Student-Guided learning- (SLG), אשר פותחה במסגרת קורס יחסי מטפל מטופל במסגרת התמחות בניהול מערכות בריאות בחוג לניהול ארגוני שירות.

הרציונל מאחורי פיתוח ויישום מתודולוגיית הוראה זו היא התפיסה לפיה מוסדות אקדמיים אינם רק ספקי ידע, כי אם סוכני שינוי תרבותי, וככאלה עליהם לפתח מיומנויות חדשות בקרב הסטודנטים בינהן פתרון בעיות בזמן אמת, קבלת החלטות, יכולת למידה עצמאית ובקבוצות, סינתזה של ידע והתמודדויות יומיומית עם אתגרי העולם החדש המשתנה ללא הרף. אימוץ פרדיגמות הוראה חדשניות מתקיים באקדמיה בישראל אך לא בהיקפים רחבים ועדיין חלק גדול מהמרצים מלמדים בשיטות מסורתיות.

יישום המתודולוגיה הייחודית של הוראה ממוקדת סטודנט הינו חלק מהפיכת הלימודים הגבוהים למכווני סטודנט והפיכת הוראה לתהליך של למידה בתחומי ניהול וארגוני שירות, כמו גם הפיכת הסטודנט ללומד לאורך החיים.

פיתוח והטמעת מתודולוגיה ייחודית זו מהווה דוגמא ובסיס לקורסים נוספים בתחומי הניהול, ניהול ארגוני שירות ובכלל, כחלק מהתאמת האקדמיה בישראל לעולם וצרכים משתנים, וכמענה לשאלת רלוונטיות האקדמיה בהכשרת בוגרים במאה ה-21 בשלל המקצועות.

לדף הבית של החוג לניהול ארגוני שירות