מסגרת החינוך לא תמיד מאפשרת לתלמידים ללמוד כלים עדכניים שישמשו אותם בעתיד ויאפשרו להם לגלות את החוזקות שבהם.
מכיוון שהעתיד אינו ידוע מבחינה תעסוקתית, ומשום שהילדים חשופים לידע בשפע, נשאלת השאלה
מה הם אותם כלים שרצוי להנגיש לילדים במסגרת החינוכית במאה ה-21?
במסגרת הפרויקט פיתחתי פלטפורמה לימודית, הבאה לידי ביטוי בערכת למידה, שתאפשר לתלמידים את המרחב הראוי
ללמוד בו ותייצר מוטיבציה פנימית, למידה לשם למידה ומתוך סקרנות.
בעזרת הערכה, התלמיד רוכש מיומנויות של המאה ה-21, מיומנויות מתקדמות של למידה עצמאית, חשיבה נכונה ותהליך מחקר משמעותי מתוך חוויה חיובית, אשר יעזרו לו בכל שלבי החיים.
הערכה יכולה לשמש כמערכת למידה עצמאית, או כחלק ממערכי שיעור כיתתיים וקבוצתיים, בהנחיית המורה. מקרה הבוחן המוצג בפרויקט הוא ערכת למידה בנושא "מערכת הלב", כחלק ממערך ערכות בנושא "גוף האדם".
החזון הוא לפתח בעתיד ערכות נוספות במגוון רחב של נושאים לימודיים: היסטוריה, ספרות, תנ"ך וכו', על בסיס השיטה המפותחת.