העלאת מודעות והנעה לאקטיביות לבדיקות מוקדמות של סרטן השד בקרב נשים חרדיות
כ70 אחוז מהנפטרות בשנה מסרטן השד הן נשים חרדיות. הנתון הזה משקף את הפער שהחברה החרדית מצויה בו, הפער הזה מחייב שינוי, וכדי לייצר שינוי בחברה סגורה נדרשת הבנה עמוקה ורחבה של הקהילה.
בפרויקט שלי למדתי את הנשים בקהילה. את סדר היום שלהן והחסמים שמונעים מהן ללכת להבדק ומה יאפשר להן ללכת להבדק בלי לפגוע בצרכים שלהן. הבנת החסמים עזרה לי להבין איך אני פועלת, עם מי ובאיזו צורה.
במהלך הפרויקט זיהיתי את נקודות המפגש הנשיות בהן נשים מבקרות באופן שגרתי במהלך חייהן.
מקווה טהרה, חנות פאות וחנות להלבשה תחתונה.
בנקודות האלו אני פועלת ורותמת אליי את הנשים. במרחבים הללו, יימצא המידע והקריאה לפעולה ללכת להבדק. השפה מותאמת לצרכי הקהילה הן בשפה המילולית והן בשפה הגרפית.
בפרויקט שלי, יצרתי שיח בין לקרוא לדבר בשמו לבין התחשבות בשיח הפנימי ששגור בפני הקהילה. אני מאמינה שכדי ליצור שינוי אמיתי בקהילה סגורה יש צורך בשילוב בין השניים, שיח שהוא עדין ומתחשב יחד עם שיח נוקב ודורש.