הרשמה אונליין
על המרכזכל מה שקורה

מפגש סיום סמינר מחקר בלימודי התואר השני בחוג להפרעות בתקשורת

כנס הצגת פוסטרים 

להלן רשימת הפוסטרים אשר יציגו הסטודנטים בכנס

  1. השפעת שפת הגן (ערבית או עברית) על מיומנויות בשפה הערבית של ילדים ממשפחות ערביות: 
    הסטודנט המציג: אמיר או זראקי | מנחת הסמינר: ד"ר עתליה חי וייס.
  2. יכולות שפתיות בערבית של ילדי גן בני שלוש הגדלים בישראל (ירושלים ורהט)- השוואה בין ילדים שהיו לפני גיל שלוש במסגרת מעון לבין אילו שלא היו: הסטודנטים המציגים: סיהאם אבו זיאד והאלא סלמאן | מנחת הסמינר: ד"ר עתליה חי וייס.
  3. מאפייניהם של קשיי השליפה בילדי גן - השוואה בין ילדים עם הפרעת שפה התפתחותית לילדים עם התפתחות טיפוסית: הסטודנטית המציגה: מיטל בורנשטיין | מנחת הסמינר: ד"ר עתליה חי וייס.
  4. למידה סטטיסטית באופנות אודיטורית וויזואלית אצל חד- ודו-לשוניים: הסטודנטית המציגה: אנבל בנסון | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
  5. דירוג המורכבות הפונולוגית בהפקות ילדים דוברי ערבית: הסטודנטית המציגה: אסמא גנאים | מנחת הסמינר: ד"ר אביבית בן דוד.
  6. קשיי שליפה לקסיקאלית בילדי גן דו-לשוניים:  דו-לשוניות טיפוסית או הפרעת שפה? : הסטודנטיות המציגות: מיכל הוטרר ושושי ליזרוק | מנחת הסמינר: ד"ר עתליה חי וייס.
  7. לקות שפתית נלוות להתפתחות פונולוגית א-טיפוסית והשפעתה על התפתחות האוריינות בתאומות זהות עם מוגבלות שכלית התפתחותית: מחקר אורך: הסטודנטית המציגה: רחל ויסמן | מנחת הסמינר: ד"ר אריאלה נחמני.
  8. פיתוח כלי אבחוני מבוסס תרחיש לבדיקת יכולות הנרטיב בילדי גן גילאי שלוש-ארבע:הסטודנטיות המציגות: שירה טל וגלית כהן | מנחת הסמינר: ד"ר ג'ודי קופרסמיט.
  9. למידה סטטיסטית ויכולות קריאה וכתיבה מוקדמות בעברית: הסטודנטית המציגה: דבורה ליכטנשטיין | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
  10. התנהגויות מעין קריאה בקרב ילדים דו-לשוניים דוברי רוסית ועברית ממשפחות חרדיות: הסטודנטת המציגה: שיינא לקומצב | מנחת הסמינר: ד"ר אנה סנדבנק
  11. מאפייני דיבור מופנה תינוקות (IDS) בדיאדת אם - תינוק: השוואה בין תינוקות עם חירשות לתינוקות עם שמיעה תקינה: הסטודנטית המציגה: פיונה מרגליות | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
  12. הבדלים בין אימהות חרדיות וחילוניות בידע, באמונות ובציפיות הוריות לגבי התפתחות שפה ותקשורת של תינוקות: הסטודנטית המציגה: לאה נחמה סוליז | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
  13. הערכת יכולת פונולוגית בהפקותיהם של ילדים בגילי ;66-3;2 שנים דוברי עברית, באמצעות מדדי מורכבות פונולוגית: הסטודנט המציג: סער רביד | מנחת הסמינר: ד"ר אביבית בן דוד.
  14. התפתחות היכולת הנרטיבית במיקוד על לקסיקון ותחביר – השוואה בין שתי שיטות ניתוח: הסטודנטית המציגה: חנה פולק | מנחת הסמינר: ד"ר ג'ודי קופרסמיט.
  15. היכולות הנרטיביות של מבוגרים דו -לשוניים נוירוטיפיקלים ביחס למבוגרים חד-לשוניים נוירוטיפיקלים: הסטודנטית המציגה: מיה פלק | מנחת הסמינר: ד"ר אביבה לרמן.
  16. הקשר בין כישורים שפתיים לכישורים חברתיים בקרב בני נוער עם התפתחות טיפוסית ובני נוער עם לקות למידה: סטודנטים מציגים: גברילה רחל וקופלד גרינפלד | מנחת הסמינר: ד"ר ג'ודי קופרסמיט.
  17. מאפייני התוכן בדיאדת אם-תינוק: הסטודנטית המציגה: לירז שבתאי | מנחת הסמינר: ד"ר הילה יעקבי.
  18. הקשר בין גיל ניתוח חך שסוע לבעיות בדיבור האופייניות במקרים של חך שסוע: הסטודנטית המציגה: מור שורקאי | מנחת הסמינר: ד"ר אריאלה נחמני.
  19. מדידת יכולות תקשורת תפקודית על ידי שימוש בשאלון ה-(Communicative Effectiveness Index (CETI באנשים עם אפזיה: סטודנטית המציגה: הודיה שרמן | מנחת הסמינר: ד"ר אביבה לרמן.
  20. How is it for you to teach bilinguals? Understanding the attitudes, pedagogical strategies and challenges faced by educators of emergent bilinguals in kindergartens and schools: הסטודנטית המציגה: תמי בורק | מנחת הסמינר: ד"ר ג'ודי קופרסמיט.