במסגרת פרויקט בקורס "אפטר אפקטס" של המרצה דורון אלטרץ, בחר הסטודנט שי גטסוף מהחוג לתקשורת צילומית, להכין פרסומת ל"חלב הרים טהור" של מחלבות רמת הגולן. מחלבות רמת הגולן נחשפו לסרט, התלהבו ממנו ושילבו אותו בתוך דף הפייסבוק של החברה.
במסגרת פרויקט בקורס "אפטר אפקטס" של המרצה דורון אלטרץ, בחר הסטודנט שי גטסוף מהחוג לתקשורת צילומית, להכין פרסומת ל"חלב הרים טהור" של מחלבות רמת הגולן. מחלבות רמת הגולן נחשפו לסרט, התלהבו ממנו ושילבו אותו בתוך דף הפייסבוק של החברה.