צוות המרצים של החוג לפוליטיקה ותקשורת עוסק, לצד פועלו במכללה, גם במחקר לאורך השנה. חברי הסגל בחוג עוקבים כל העת אחר התפתחויות במחקר ומקדמים בעצמם את הידע האקדמי, כל אחד ואחת בתחומם.
בכנס השנתי של האגודה הישראלית לתקשורת, זכה הסגל אקדמי של החוג לייצוג מכובד: ד"ר ברוך לשם זכה בפרס הספר הטוב ביותר על ספרו העוסק אסטרטגיות התקשורת של ראש הממשלה נתניהו מאז שנות ה-90 (שם הספר: "נתניהו - בית ספר לשיווק פוליטי").
כמו כן, הייצוג היחסי הגבוה ביותר של מרצים בכנס היה מהחוג לפוליטיקה ותקשורת במכללה עם מספר מרשים של מאמרים וספרים שכיכבו בכנס: ד"ר אורנית קליין-שגריר, ד"ר טל מורס, פרופ' דליה גבריאלי-נורי, ד"ר דורון שולצינר, דני רובינשטיין, ועידן דוייב.