תפיסת העולם אותה מוביל החוג לתקשורת צילומית במכללה שמה דגש על פיתוחה של מנהיגות צעירה; יצירתית, מאיצה ומשפיעה על מעגלים רחבים בחיי הקהילה, החברה, התעשיה והעסקים. מתוך כך הסגל האקדמי בחוג מעודד ונרתם לשיתופי פעולה עם גורמים שונים ב״עולם האמיתי״ - בריכוז והובלת אמיר כהן, מרצה בחוג. שיתוף הפעולה האחרון בין החוג לתקשורת צילומית ועמותת 2B Friendly כולל תערוכת כרזות של סטודנטים בשנה ב' בחוג, אשר יוצגו במסגרת ערב הרצאות על צרכנות סביבתית-חברתית בהנחיית מיקי חיימוביץ'.
הכרזות המוצגות נבחרו מתוך תהליך עבודה במסגרת קורס לחשיבה שיווקית ומתודולוגיות מיתוג ומיצוב - בו פיתחו הסטודנטים, בשנת לימודיהם השנייה, אסטרטגיה ומסרים המבוססים על ערכי 2B Friendly, תוך איפיון וזיהוי קהלי היעד (בעלי עסקים, עובדים ולקוחותיהם). מסקנות תהליך זה תורגמו על ידי הסטודנטים לקמפיין רחב הכולל יישומי וידאו וצילום סטילס, עיצוב למרחב הציבורי, יישומי דיגיטל וניו מדיה לרשתות החברתיות.
יוצרי/יוצרות הכרזות
נועה לבנת, יעל שלח, פאדי דחברה, שאול וינשטיין, גיא רשקובן.
תמר רענן, מתן מיימון, ליאן לאני, טלי מלמד, נעמה לב-רן.
נעה שלוסר, מיכל עירוני, דוד ווליד, עאפיף עמירי, שושנה פרנד.
הכרזות מוצגות במתחם התחנה הראשונה בירושלים.
לפרטים נוספים על ערב ההרצאות "כסף חברתי- לשנות את העולם באמצעות הארנק"
לדף החוג לתקשורת צילומית
כמה מן הכרזות המשתתפות בתערוכה: