כחלק מקורס "יחסי אורחים-מארחים" בהנחיית עירית שמואל יצאו סטודנטים בשנה ב' במסלול תיירות של החוג לניהול ארגוני שירות לסיור בטרמינל פתאל, טרמינל ה- VIP החדש בנמל התעופה בן גוריון שמציע שירות מהיר ויוקרתי לטיסות בינלאומיות ופרטיות.

המפגש נפתח בהסבר על ענף התעופה שמהווה כיום נתח משמעותי מתעשיית התיירות ופירוט על מטרתו וחשיבותו של הטרמינל בשדה התעופה. לאחר מכן המשיכו הסטודנטים לסיור ברחבי הטרמינל - סיור בטרקלין הראשי, במתחם העיסקי ובחדרי השינה.

הסיור כלל הסבר על תהליך הכניסה והיציאה מהארץ, פירוט על סוגי הטיסות וסוגי השירותים שיש לטרמינל להציע. 

ולבסוף ישבנו לשיחה עם שני שיפרמן, מנכ"לית הטרמינל, שסיפרה על ייחודיות הטרמינל, ייחודיות הלקוחות, החשיבות לשירות גבוה והאתגרים במקום.

* כתבה וצילמה: נעמי לוי, סטודנטית בשנה ב' במסלול תיירות, החוג לניהול ארגוני שירות

לדף הבית של החוג לניהול ארגוני שירות