• מטרת הקורס: פיתוח מיומנויות הדרכה ומתן כלים להדרכה, תוך הכירות עם מודלים שונים בדגש על המודל הרפלקטיבי.
  • מבנה הקורס: הקורס כולל 6 מפגשים (4 מפגשים מקוונים ושני מפגשים פרונטליים) שיתקיימו בימי שישי במהלך סמסטר ב בשעות 8:15 עד 13:00
    הקורס משלב לימוד תאורתי, התנסות ותאורי מקרה.
    בסיום הקורס, יקבלו המשתתפים תעודת השתתפות.
  • אוכלוסית היעד: קלינאיות וקלינאי תקשורת בעלי ותק של 4 שנים לפחות, המדריכים או מעוניינים להדריך סטודנטים להפרעות בתקשורת במהלך ההתנסות הקלינית בתחום התקשורת, השפה והדיבור, ובתחום האודיולוגיה.
  • ההשתתפות בקורס ההדרכה אינה כרוכה בתשלום. הקבלה לקורס מותנית בהתחייבות להדריך סטודנטים של החוג להפרעות בתקשורת במכללה האקדמית הדסה, למשך שני סמסטרים.
  • מנחי הקורס:
    צופית איל סמיקט – קלינאית תקשורת MA , מדריכה מוסמכת
    עינת פולק – קלינאית תקשורת, מנחת קבוצות, מדריכה מוסמכת.
    אריה מילר – עובד סוציאלי קליני M.S.M, פסיכותרפיסט, מדריך מוסמך.
  • תאריכים ותוכנית הקורס:
    כל המפגשים יתקיימו בין השעות 8:15-13:00 , בתאריכים הבאים:
    מפגש 1 | תאריך: 10.3.23 פיזי במכללה | נושאים: מודלים בהדרכה, חוזה הדרכה והסטינג.
    מפגש 2 | תאריך: 24.3.23 זום | תפקיד המדריך, שיח מקדם בהדרכה ומבנה שיחת הדרכה.
    מפגש 3 | תאריך: 28.4.23 זום | נושא: מודל ההדרכה הרפלקטבית.
    מפגש 4 | תאריך: 5.5.23 פיזי במכללה | נושאים: משוב והערכה בהדרכה והכרות עם דרישות החוג.
    מפגש 5 | תאריך: 19.5.23 זום | נושאים: מושגים פסיכולוגיים ויישומם בתהליך ההדרכה.
    מפגש 6 | תאריך: 2.6.23 זום | פרידה

פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים

עובדות/י משרד החינוך- ניתן להגיש בקשה להשתלמות במסלול אישי 45 יום לפני תחילת הקורס, על פי נוהל בקשה לגמול השתלמות במסלול אישי.

המעוניינים להירשם לקורס ההדרכה, יפנו לד"ר רות ליט-אפורי – ruthlit@edu.hac.ac.il
יש לצרף קורות חיים והעתק רישיון משרד הבריאות
.