בחסות הבלנדר הושק בשבוע שעבר באירוע מיוחד קורס משותף לסטודנטים של המכללה האקדמית הדסה (החוג לעיצוב תעשייתי מכליל) ושל מכללת עזריאלי (החוג לתעשייה וניהול) בשיתוף האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
בקורס המשותף הסטודנטים יעבדו בצוותים, כאשר כל צוות יהיה אמון על הוספת המימד הדיגיטלי לעסק ירושלמי ותיק במטרה להביאו לחזית המסחר העכשווי ובכך לתרום להגדלת המכירות והרווחיות.
25 עסקים ירושלמים (שנבחרו מתוך 900 עסקים שהגישו בקשות להשתתפות בתוכנית) יזכו לקבל מיתוג מחודש באתר אינטרנט לרכישה אונליין (דרך פלטפורמת wobily).
מפגש הפתיחה של הקורס המשותף התקיים במכללה האקדמית הדסה.
לאחר הסבר של שותפי הקורס על מטרות הקורס והחזון לשיתוף הפעולה העומד מאחוריו - מר אבי פייביש מרצה הקורס מהחוג לעיצוב תעשייתי מכליל במכללה האקדמית הדסה, וד"ר סרגיי גרגר, מרצה הקורס מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול במכללת עזריאלי, הגב' דפנה טמקין - מנהלת חדשנות ודיגיטל בעסקים, האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים , וד"ר ירון עמיר, מנהל פיתוח עיסקי בבלנדר, מרכז היזמות של המכללה האקדמית הדסה.
הסטודנטים שמעו מבוגר הקורס על התועלות שהפיק מקורס ייחודי זה ואף סיפר שהניסיון המוצלח הוביל אותו לפתוח עסק מצליח בתחום. הוא גם סיפר עד כמה לפרויקט הייתה תרומה חיובית לבעל העסק איתו עבד.
דרך הרצאה מרתקת ומלאת הומור וסדנה המחישה ד"ר לן לוסוס לסטודנטים את החשיבות בבניית צוות מנצח, החשיבות במתן ביטוי לחוזקות של כל חבר צוות, בהקשבה ובתמיכה בקשיים בהם כל אחד נתקל.
כאנקדוטה גילינו בקרב הסטודנטים 2 זוגות נשואים שאחד מבני הזוג לומד במכללה האקדמית הדסה והשני לומד במכללת עזריאלי, דבר שחיזק את ההכרה בהעמקת שיתוף הפעולה בין שתי המכללות הירושלמיות.
הקורס הינו דוגמא לאופן שבו אקדמיה וסטודנטים מתחברים ותורמים לסביבה העירונית והעסקית אליה בהם הם חיים.