סדנת השיווק החברתי בהנחיית המרצה לימור זיו סיפקה לסטודנטים כלים יישומיים ברוח השיווק החברתי, תאוריות, מושגים והיכרות עם עולם זה. התלמידים התנסו ביצירת קמפיין עבור ארגון או עמותה לבחירתם, תוך שימוש במסגרות תיאורטיות שנלמדו.
הסדנה שילבה לימוד תיאורטי לצד עשייה חברתית וכללה הרצאות פרונטאליות, הרצאות אורח וכן מפגשי ליווי והדרכה במסגרת ההתנסות האישית. התלמידים פיתחו מודל אסטרטגי שיווקי, קיימו ראיונות עומק להכרות עם קהלי היעד, ניסחו חזון ועמדו על מאפייני המותג. בסופו של התהליך, הסטודנטים, כאנשי שיווק, יצרו את הקמפיין החברתי הראשון שלהם.
קמפיינים נבחרים
2015
ניתן לצפות בקמפיינים בקישור המצורף
2016
באלכוהול נגעת על ההגה ויתרת
במסגרת סדנת קמפיינים לקידום נושאים חברתיים בחרנו בנושא - נהיגה תחת השפעת אלכוהול. לדעתנו, נושא זה אינו נמצא מספיק על הסדר היום יומי ואנחנו כחלק מהאוכלוסייה הצעירה, הנהגים הצעירים בישראל, חשופים ומכירים את התופעה של 'אלכוהול ונהיגה' מקרוב.
בחרנו נושא זה מתוך עניין ורצון ללמוד מה נעשה בנושא זה במשרד התחבורה, במשטרה ובארגונים שונים בישראל על מנת למגר את התופעה ובעיקר להציע רעיונות להתמודד עם תופעה זו. כחלק מעבודת המחקר, התמקדנו בעשייתו ופעילותו של ארגון "אור ירוק" על מנת ללמוד על מאבק בתאונות הדרכים, בדגש על תאונות שנגרמו משתיית אלכוהול.
שמים לב באוטו
קמפיין זה נעשה בשיתוף פעולה עם ארגון "בטרם", ארגון ישראלי של המרכז הלאומי לבטיחות ובריאות הילד,
הפועל למען ילדי ישראל. מטרת הקמפיין היא רווח חברתי. אנו מעוניינות לשנות התנהגות קיימת של שכחת ילדים ברכב להתנהגות רצויה. כלומר העלאת מודעות להשלכות התופעה אשר תביא לצמצומה. מעבר להעלאת המודעות, אנו נשווק ונפיץ מוצר שביכולתו למנוע שכחת ילדים ברכב.
2017
גאים להיות הורים
מטרת הקמפיין שלנו היא להגיע לחקיקה המאשרת ומאפשרת שוויון זכויות לאימוץ לקהילה הגאה בישראל. כחלק מהגשמת החזון, נפעל לעליית המודעות בקרב הקהילה הגאה לזכויותיהם ונעודד שיח שיוביל למציאות חדשה בה לכל אדם קיימת האפשרות לאמץ ילד בישראל ללא הבדלי דת, גזע, מין והעדפה מינית.
קמפיין רחצה בטוחה
מטרות הקמפיין הן העלאת המודעות לתיירים בנושא הרחצה הבטוחה והנכונה, מיצוב הרחיצה הבטוחה כגורם חשוב ומשמעותי -כזה שיכול להציל חיים, עידוד ושכנוע קהל התיירים לרחיצה בטוחה ונכונה בפועל ובאופן שוטף, בדרכים זמינות ומזמינות.