רכזנו עבורכם את קורסי הלימוד (סה"כ 36 נ"ז):

קורסים שאינם קליניים:

  • כתיבה וקריאה אקדמית
  • שיטות מחקר כמותיות מתקדמות
  • פרויקט גמר

מאבחון לטיפול: תהליכי אבחון בקליניקה:

  • שיח הסיפור ככלי אבחוני וטיפולי
  • יישומי מדיה חזותית בטיפול בהפרעות בתקשורת
  • אמצעים אוטונומיים להתערבות בשפה ובתקשורת
  • סוגיות בטיפול
  • יסודות הביבליותרפיה- טיפול באמצעות טקסטים ספרותיים

אוכלוסיות שונות:

  • המפגש עם הילד הדו-לשוני בקליניקה
  • אפזיה
  • שפה ורצף האוטיזם

יכולות ולקויות:

  • יישומי הבלשנות בקליניקה
  • Brain and Language שפה ומוח
  • תפיסה דיבור ועיבוד פונולוגי: צוהר ראשון להתפתחות שפה בינקות
  • דיסלקציה: תיאוריה והיבטים יישומיים
  • ידע לקסיקלי ושליפה: תהליכים התפתחותיים והשלכות קליניות
  • אפרקסיה של הדיבור בילדות
  • הפרעות היגוי: מעבר לגישה המסורתית
  • פרגמטיקה ושיח: התפתחות טיפוסית ולקויה
  • שלבים בהתפתחות השיח הסיפורי - מילדות להתבגרות
  • אוריינות לשונית בגיל הרך ושילובה בהקשרים הטיפוליים
  • גמגום

 

מספר קורסי החובה (כולל שני סמינרים): 6 קורסים (16 נ"ז)
מספר קורסי הבחירה: 10 קורסים (20 נ"ז)
סה"כ נקודות זכות לתואר: 36 

לפירוט קורסי הלימוד לחצו כאן ⬅️

 

קורסי חובה:

  • כתיבה וקריאה אקדמית, ד"ר הילה יעקבי
  • שיטות מחקר כמותיות מתקדמות, ד"ר הילה יעקבי
  • פרויקט גמר מרכזת: ד"ר הילה יעקבי
  • סמינר קליני בתקשורת שפה ודיבור, ד"ר אביבית בן דוד וד"ר עתליה חי וייס
  • יישומי הבלשנות בקליניקה, ד"ר ג'ודי קופרסמיט
  • שפה ומוח, ד"ר אביבה לרמן

*קורסי בחירה:

  1. תפיסת דיבור ועיבוד פונולוגי: צוהר ראשון להתפתחות שפה בינקות, ד"ר הילה יעקבי
  2. דיסלקציה: תיאוריה והיבטים יישומיים, ד"ר הילה יעקבי
  3. ידע לקסיקלי ושליפה: תהליכים התפתחותיים והשלכות קליניות, ד"ר עתליה חי וייס
  4. מוסיקה ושפה: קווי ממשק ושימושים בקליניקה, ד"ר עתליה חי וייס
  5. אפרקסיה של הדיבור בילדות, ד"ר אביבית בן דוד
  6. הפרעות היגוי: מעבר לגישה המסורתית, ד"ר אביבית בן דוד
  7. מאבחון לטיפול: תהליכי אבחון בקליניקה, ד"ר אביבית בן דוד
  8. פרגמטיקה ושיח: התפתחות טיפוסית ולקויה, ד"ר ג'ודי קופרסמיט
  9. שלבים בהתפתחות השיח הסיפורי - מילדות להתבגרות, ד"ר ג'ודי קופרסמיט
  10. שיח הסיפור ככלי אבחוני וטיפולי, ד"ר ג'ודי קופרסמיט
  11. המפגש עם הילד הדו-לשוני בקליניקה, ד"ר ג'ודי קופרסמיט
  12. אוריינות לשונית בגיל הרך ושילובה בהקשרים הטיפוליים, ד"ר אנה סנדבנק 
  13. יישומי מדיה חזותית בטיפול בהפרעות בתקשורת, ד"ר שרי בני-נוקד, פרופ' משה קן וד"ר ג'ודי קופרסמיט
  14. אמצעים אומנותיים להתערבות בשפה ותקשורת, ד"ר ג'ודי קופרסמיט, ד"ר שרי בני-נוקד וגב' נורה אפשטיין-דודל
  15. אפזיה, ד"ר אביבה לרמן
  16. סוגיות בטיפול, ד"ר אן אהרון
  17. יסודות הביבליותרפיה - טיפול באמצעות טקסטים ספרותיים, ד"ר אן אהרון
  18. גמגום, פרופ' כהתיה אדלמן וד"ר סבטלנה פיכמן
  19. הפרעות קשב ואוטיזם, ד"ר איילת ביסה
  20. תפקוד שפתי של ילדים ומתבגרים עם ASD, ד"ר אורית אשכנזי
  21. קשב והפרעות קשב לקלינאי תקשורת, ד"ר איילת ביסה
  22. תרבות החרשים ושפת הסימנים הישראלית, ד"ר שירית כהן קוקה

 *קורסי הבחירה יינתנו לסירוגין פעם בשנתיים לשנים א', ב'